Kawaikereba Hentai demo Suki ni Natte Kuremasu ka?

12 aprecieri
Aș numi ăsta un anime pervers, dar invers. Fetele sunt perversele, în timp ce tipul, în comparație, este blând. Publicul recomandat ar fi cei care caută un amestec de comedie care se bazează pe material prevenit ca principal apel, împreună cu un amestec de romantism atât de serios, dar intențiile sunt autentice. Ideea este destul de simplă, există o mână de fete care poftesc mai ales pentru tipul principal. El însuși este în căutare de a încerca să afle cine a lăsat o pereche de chiloți cu o scrisoare de dragoste. După cum puteți ghici, acest lucru nu este pentru cei care doresc ceva serios sau cu mult în ceea ce privește o poveste și nu pot avea o minte total inocentă sau nu vă veți bucura de ea, deși acum, mintea mea este mult mai puțin inocentă după învățarea unora dintre aceste noi îndoituri.

Personajele sunt în mare parte ceea ce face acest anime mai interesant, în opinia mea, deoarece fiecare personaj are o îndoială foarte specifică. Nu va exista niciun spoiler cu privire la cine este în ce, dar sugestia este că acestea depășesc ceea ce vedeți de obicei, cum ar fi ținutele de menajeră / asistentă / iepuraș, deși nu sunt excluse. Acesta este motivul pentru care cea mai mare parte a divertismentului provine din personajele sale, doar văzând o relație potențială desfășurată, apoi se întreabă și așteaptă să vedem care este calitatea neobișnuită a acelei fete. Așa cum spune titlul, fetele par să fie îndreptate spre partea drăguță, ceea ce a făcut șmecherii mai surprinzătoare și mai amuzante.

Proprietarul real al chiloților părea destul de evident în primele câteva episoade, deci nu era un mister. Încercând să o păstreze cât mai vag posibil, dar cu un avertisment corect, persoana rezultată ar putea deranja unii spectatori din anumite motive, în funcție de opiniile și convingerile tale. Finalul este jucat în siguranță, dar deschis interpretării, mergând doar prin anime, cu excepția cazului în care va exista un sezon 2 într-o zi.

Am găsit acest lucru foarte distractiv pentru scopul pe care îl îndeplinește. Culorile moi și muzica blândă au dat o atmosferă cu adevărat liniștitoare și drăguță și, după o zi lungă, consider că este reconfortant, împreună cu râsetele.
Joi, 10 decembrie 2020
Cosmax-san, Povestitorul, Airwaves, Alex100, Deny2605, Ciprian-508, Esdddddd, YuukaChan, IonutOk, Katoteshikukii, naruto-1, Razvannualtul
3 mai, 22:00